آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی «از امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع)» در اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی «از امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع)» در اردبیل برگزار شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه معنوی امروز دوشنبه 5 مهرماه از ساعت 10 صبح آغاز و با استقبال بی نظیر روبرو شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: از همه گروه های جهادی و هیئت های مذهبی که در مسیر این راهپیمایی موکب و ایستگاه های صلواتی برپا کرده بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

حجت الاسلام ستوده یادآور شد: اربعین راهبر حرکت منتظران ظهور است و این حرکت های معنوی برای مقدمه چینی ظهور امام زمان (عج) است.

 

وی خاطر نشان کرد: ناله های جانسوز حضرت زینب کبری (س) در اربعین بیدارگر دل های زنگار زده تاریخ است و امروز این حرکت های معنوی در پیاده روی اربعین یادآور آن ناله ها است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اذعان داشت: پیاده اربعین فرصت بزرگی برای تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) است تا آموزه های ارزشی و اسلامی خود را به نمایش جهانیان بگذارند.

کد خبر 1099304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha