برنامه های فرهنگی اربعین  در ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری ایلام اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری برنامه های فرهنگیف دینی و مذهبی ویژه رابعین حسینی در سطح ۳۰۷ کانون این استان خبر داد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های فرهنگی و دینی به مناسبت اربعین حسینی در بستر فضای مجازی در سطح کانون های مساجد این استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این برنامه ها در سطح شبکه گسترده گروه ها و کانال های شبکه های اجتماعی کانون های مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری مراسمات دینی و مذهبی، زیارت عاشورا و زیارت اربعین در فضای مجازی، توزیع بسته‌های فرهنگی و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان از جمله برنامه های کانون های مساجد در اربعین حسینی بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: امروز نیز همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر ایلام از میدان دفاع مقدس تا گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام برگزار شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام همگام و همزمان با سایر عزارداران حسینی حضوری پرشور و گسترده ای در این مراسم داشتند و این مراسم نیز در سایر شهرستان های استان با همکاری کانون های مساجد برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری و هماهنگی با هم به صورت متمرکز تحت عنوان مواکب الاتحاد در پایانه مرزی مهران همزمان با بازگشت زوار اربعین حسینی، خدمات فرهنگی و پذیرایی به زوار ارائه می دهند.

کد خبر 1099306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha