ویژه برنامه خوشنویسی «مشق شهادت» در دهدشت برگزار شد + تصاویر

ویژه برنامه «مشق شهادت» به همت انجمن خوشنویسی بلادشاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، ویژه برنامه «مشق شهادت» به همت انجمن خوشنویسی بلادشاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ، شهردار دهدشت و برخی از اعضای شورای شهر دهدشت نیز در این برنامه حضور داشتند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: جهان امروز جهان فرهنگ است و رشد فرهنگی دروازه ورود به رشد عمومی جامعه است.
 

سید ایرج کاظمی جو عنوان کرد: پاشنه اشیل هنر در کشور ما بی توجهی به مقوله اموزش است ولی می بینیم که انجمن خوشنویسی بلادشاپور به مقوله اموزش توجه دارد که جای قدردانی و حمایت دارد.

 


وی با بیان اینکه از حضور و توجه نماینده به مقوله هنر قدردانی می کنیم، تصریح کرد: هرگاه فرهنگ بر سیاست چیره شد فرهنگ ما شکوفا می شود و بر عکس هر گاه سیاست برای فرهنگ تصمیم بگیرد فرهنگ ما به قهقرا برده می شود.

 


کاظمی جو اظهار کرد: در گذشته حوزه فرهنگ حیاط خلوت سیاسیون بود، ولی اکنون انتظار داریم اتفاق خوب و خوشایند در حوزه فرهنگ  بیفتد.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این برنامه گفت: مردمی موفقند که همه مسائل را در کنار هم ببینند توسعه بدون فرهنگ و هنر امکان ندارد.
 

سید محمد موحد بیان کرد: هر جایی که لازم باشد در کنار و همراه حوزه فرهنگ و هنر که مایه افتخار شهرستان هستند خواهم بود.

 


ایمان داورپناه سخنگوی شورا و عضو انجمن خوشنویسی نیز در این برنامه از حضور مسئولان و نماینده کهگیلویه تقدیر کرد و گفت: جایگاه هنر و هنرمندان باید حفظ شود و گام ها در حوزه فرهنگ و هنر اساسی تر برداشته شود.

 
 
 
کد خبر 1099401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha