دلدادگی جاماندگان اربعین حسینی در روستای وانان

مراسم عزاداری اربعین حسینی با عنوان «جاماندگان اربعین حسینی» با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای وانان برگزار شد.

«آیت الله محمدپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: مراسم عزاداری اربعین حسینی «جاماندگان اربعین حسینی» با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای وانان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان ادامه داد: عزاداران حسینی و عاشقان ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت در یکی از مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین پیاده‌روی خود را از میدان اصلی روستای وانان آغاز و تا گلزار شهدا این روستا ادامه دادند.

 

وی ابراز کرد: این پیاده روی در روستای وانان با تأسی از پیاده روی زائران حسینی از نجف تا کربلا در مسیرهای تعیین شده به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

 

محمدپور تصریح کرد: اقامه نماز ظهر و عصر با حضور عزاداران حسینی در جوار گلزار شهدای روستای وانان و قرائت زیارت اربعین از دیگر برنامه های این اجتماع حسینی بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان ادامه داد: آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» با نوای قناعت پیشه ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه یافت و محبان اهل بیت (ع) در سوگ سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش اشک ریخته و به سینه زنی پرداختند.

 

کد خبر 1099465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha