توزیع ۱۲۰۰ پُرس غذای گرم در روز اربعین حسینی

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه از توزیع یک هزار و ۲۰۰ پُرس غذای گرم بین عزاداران در روز اربعین حسینی توسط کانون خبر داد.

«عباس خاکشور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعری با همکاری انجمن شعر بشرویه در کانون امامت این شهرستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: به مناسبت این هفته، کانون امامت بشرویه اقدام به برگزاری یادواره شهدای گمنام با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کرده است.

 

خاکشور به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول این هفته برنامه های مختلفی از جمله خاطره گویی، محفل اُنس با قرآن کریم، شب خاطره و برپایی میز کتاب مرتبط با دفاع مقدس فرهنگ شهادت و ایثار و حماسه حسینی در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان با اشاره به برنامه های اربعین حسینی گفت: در روز اربعین حسینی مراسم سوگواری به همراه سخنرانی و مداحی و پیاده روی جاماندگان در این کانون برگزار شد و یک هزار و 200 پُرس غذای گرم نیز در این روز بین عزاداران حسینی توزیع شد.

 

 

کد خبر 1099476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha