راه اندازی کارگاه قصه گویی درروستاهای محروم شهر تهران

حجت الاسلام رضاوند گفت: یکی از برنامه های کانون صالحان در کنار برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی در ۲۰ روستای محروم شهر تهران می باشد.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: یکی از برنامه های مناسبتی ماه صفر برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۳۰ شب همراه با رعایت نکات بهداشتی می باشد.

وی افزود: بر همین اساس با استفاده از ظرفیت گروه جهادی کانون و دیگر فعالین مسجدی و گروه های جهادی این مراسم برگزار می‌شود.

امام جماعت سجد صاحب الزمان عج بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در کنار برگزاری مراسم عزاداری، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی است.

حجت الاسلام رضاوند ابراز کرد: قصد داریم در این کارگاه ها با اشاره به گوشه ای از زندگی و سیره اهل بیت، کودکان و نوجوانان را بیشتر با این خاندان اهل کرم وکرامت آشنا کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان ادامه داد: مسابقه نقاشی نیز ویژه کودکان برگزار می‌شود و در همین راستا کودکان بخش هایی از زندگی اهل بیت علیهم السلام علی الخصوص واقعه عاشورا و اسارت خاندان امام حسین علیه السلام را نقاشی می کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در نظر داریم به منظور خدمت رسانی به محرومین منطقه تعداد ۱۰۰ بسته را در بین خانوارهای نیازمند روستای زرنان توزیع کنیم.

حجت الاسلام رضاوند اضافه کرد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه هایی است که هم زمان با ایام دهه پایانی ماه صفر اجرا می شود و بر همین اساس تعداد ۲ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1099479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha