پذیرای جاماندگان اربعین حسینی در موکب بچه مسجدی های کانون «ارشاد» جونقان

بهرامی گفت: به همت بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند»، «تسبیح» و «ساجدین» شهر جونقان موکب امام حسین (ع) برای خدمت رسانی در مسیر کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به همت بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند»، «تسبیح» و «ساجدین» شهر جونقان موکب امام حسین (ع) برای خدمت رسانی در مسیر کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: موکب‌های جاماندگان از اربعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر پا شده است.

 

وی ابراز کرد: از خدمات این موکب توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، آب معدنی و بسته های فرهنگی تبلیغی اربعین است که به صورت رایگان بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

 

بهرامی با بیان اینکه برنامه های متنوع و پخش نذورات از دیگر برنامه های جاماندگان از اربعین است گفت: همچنین همزمان با پخش نذورات در مناطق محروم مراسم عزاداری نیز در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: پیاده ‌روی اربعین بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه و از قدرتمندترین نمادهای همبستگی میان جهان تشیع است.

 

وی تصریح کرد: همایش جاماندگان اربعین حسینی در شهر جونقان با صحنه های زیبا و شگفتی همراه بود، از حضور گرم مردم در ساعات ابتدای روز تا برپایی موکب ها و عطر خوش اسپند و گلاب همه چیز را به راه کربلا شبیه کرده بود.

 

بهرامی گفت: رقابت های عاشقانه برای خدمت به زوار و خلوت های عارفانه با جاده های دلتنگی و نیز حضور چشمگیر نونهالان در کنار قامت خمیده سالخوردگان، بار دیگر نشان داد که عشق به حسین نه مکان می شناسد و نه سن و سال؛ بلکه انگار مساحت تمام مرزها در جغرافیای حسین (ع) محو شده بود.

 

کد خبر 1099501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha