۱۰۰  بسته کمک درسی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای طلائیه توزیع شد

رضوی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ۱۰۰ بسته کمک درسی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای طلائیه در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

سید محمد رضوی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای طلائیه در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ۱۰۰بسته کمک درسی به همت خیرین و فعالان کانون در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی تصریح کرد: این اقلام در مدارس دخترانه و پسرانه برای مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شد که شامل 6 جلد دفتر، تعدادی خودکار، مداد، مداد رنگی، جامدادی و ... است و پس از آماده سازی در اختیار دانش آموزان کم برخوردار محله و محلات همجوار قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای طلائیه اعلام داشت: این بسته ها به همت مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت (ع) محله و با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت گروه های جهادی پایگاه و کانون جمع آوری شده بود.

رضوی ادامه داد: البته همزمان با روزهای پایانی ماه صفر بسته های معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار محله با مشارکت خیرین اهدا خواهد شد.

وی افزود: از همه هموطنان دعوت می شود تا با واریز کمک های نقدی به این کانون فرهنگی هنری و مرکز نیکوکاری در کارهای خیرخواهانه یاری کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای طلائیه تاکید کرد: تمامی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این کانون با شعار «یا مهدی ادرکنی» صورت می گیرد تا زمینه ای برای ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

کد خبر 1099513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha