اهدا ۱۵۰ بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مومنانه بین دانش آموزان نیازمندان

بهرامی گفت: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک‌های مومنانه به افرادی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شده اند، کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان ۱۵۰ بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک‌های مومنانه به افرادی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شده اند، کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان ۱۵۰ بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: بسته نوشت افزار تهیه شده به مناسبت بازگشایی مدارس در مناطقی که به وسیله ویروس منحوس کرونا آسیب دیده و شناسایی شدند، توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، یک جعبه مدادرنگی ۱۲ رنگ، پنج عدد دفتر و اقلام دیگر همچون مداد سیاه، قرمز، پاک کن، تراش و خودکار در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

 

بهرامی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از کارهای خداپسندانه است، افزود: در ایام کرونا کمک های مردم و خیرین به نیازمندان همچنان باید تداوم داشته باشد و کمیته امداد این نیازمندان را شناسایی کرده و بهتر می تواند این کمک ها را به دست آنان برساند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش تقویت حس کمک به هم نوع، گسترش روحیه جهادی در میان دانش آموزان است که به هم کلاسی ها و دانش آموزان بی بضاعت مدرسه خود کمک کنند تا از تحصیل باز نمانند.

 

وی با اشاره به تداوم این مرحله از رزمایش تا روزهای پایانی ماه صفر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته بسته های معیشتی نیز با همکاری خیرین بین اقشار کم بضاعت و بی بضاعت توزیع می شود.

 

کد خبر 1099524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha