تقویت وحدت ملی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است

ثمینی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های ملت ایران است، افزود: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی»  در آیین گشایش نمایشگاه عکس « شاهدان همیشه زنده » به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ و همیشگی برای ملت ایران است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه، افزود: یکی از ثمرات روشن انقلاب اسلامی، وحدت، همدلی و کاهش فاصله میان مردم و مسوولان بود که در قالب دفاع مقدس به تصویر کشیده شد.

 

وی افزود: استکبار جهانی و ابرقدرت های کور دل از همان ابتدا به دنبال ریشه کن کردن انقلاب اسلامی بودند که به لطف خداوند ناموفق شدند و دلیل آن ابتدا وجود ولایت و رهبری در راس امور و دوم تبعیت مردم از ولایت و رهبری که تا به امروز اقتدار ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

 

ثمینی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: ایثار و شهادت درسی از مکتب سرخ عاشورایی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پیام عاشورا همان استقامت و مقاومت در راه ماندگاری دین اسلام باید توسط هنر در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1099551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha