ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان آغازشد

نقدی از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از امروز۶مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« رضا نقدی» درجمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان جدید رشته های مختلف تحصیلی در تمامی دانشکده های استان سمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا  صرفاً به صورت الکترونیکی انجام می گیرد، گفت: متقاضیان از مراجعه حضوری به دانشکده های محل قبولی خود جداً خودداری کنند.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با تأکید بر اینکه تمامی پذیرفته شدگان  شامل ورودی های مهر و بهمن می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه بوستان اقدام کنند، ادامه داد: ثبت نام پذیرفته شدگان در روزهای سه شنبه ۶ مهر تا جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ بصورت الکترونیکی برای تمام رشته های کاردانی و کارشناسی انجام می شود.

 

وی با اشاره به پذیرفته شدن ۲هزار نفر در سطح استان سمنان گفت: شروع کلاس‌ها برای دانشجویان نو ورود در تمامی رشته محل‌های قبولی از روز شنبه مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

 

نقدی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود افزود: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان در این دانشگاه شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم .

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به فعالیت چهار دانشکده فنی و حرفه ای دراین استان اشاره داشت وافزود: دو دانشکده در سمنان به تفکیک جنسیت  و دو دانشکده در شهرستان های شاهرود و امیرآباد دامغان  تاسیس شده است، که در مجموع با  ۳ هزار  دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می کند.

 

وی تحصیل در این دانشگاه را رایگان عنوان کردو افزود : این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان سمنان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌ های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال  می کند.

 

نتایج نهایی پذیرش در مقاطع کارشناسی و کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی     www.sanjesh.org   اعلام شده و مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در سایت سازمان سنجش درج شده است.

 

همچنین کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کد رشته ‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگر، همزمان با اعلام نتیجه در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

کد خبر 1099555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha