فعالیت ۱۰۸ خادمیار در ۱۰ کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۱۰۸ خادمیار در ۱۰ کانون خدمت رضوی این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:، ۱۰۸ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی در سطح شهرستان آران و بیدگل کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل افزود:  کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است.

 

آذر باد افزود: در شهریورماه جاری، ۱۳۲ عنوان فعالیت و یک هزار و ۲۱۰ ساعت خدمت توسط خادمیاران فعال رضوی آران و بیدگل انجام شد و در این ماه ۲۳ خادمیار فعالیت تخصصی و ۳۵ خادمیار فعالیت عمومی را انجام دادند.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در این ماه، علی نجاری آرانی به عنوان برترین خادمیار فعال از نظر جذب کمک و الهام صباغیان به عنوان برترین خادمیار از نظر فعالیت در بین خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد.

 

آذرباد افزود: همچنین کانون شماره چهار خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از نظر جذب و هدایت کمک‌‌های خیران و میزان فعالیت خادمیارن آن، در بین ۱۰ کانون فعال شهرستان به عنوان کانون برتر انتخاب شد.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در سه ماه دوم سال جاری، خادمیاران آران و بیدگلی با مشارکت خیّران، ۳۲۰ میلیون تومان در قالب پویش‌های دهه کرامت، ۱۰ نوبت طرح چهارشنبه‌ های امام رضایی، اطعام غدیر، کمک‌های مومنانه، نذر قربانی، تقدیر از کادر درمان و پویش سلامت به بیماران کرونایی، نیازمندان و اقشار آسیب دیده کمک کردند.

 

کانون های خدمت رضوی استان ها و شهرستان ها با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان تحت نظارت آستان قدس رضوی فعالیت می کنند./

 

کد خبر 1099631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha