گلایه مدیرعامل آب و فاضلاب از عدم پرداخت بدهی ادارات دولتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: برخی از ادارات دولتی در پرداخت بدهی خود به این شرکت سهل انگاری کرده اند که امید می رود در این باره تعجیل داشته باشند.

«غلامحسین ساقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گلایه از مدیران دولتی در کوتاهی برای پرداخت بدهی خود اظهارداشت: این شرکت از مشترکان خود 50 میلیارد تومان طلب دارد که بیشترین آن مربوط به دستگاه های دولتی است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاخیر در پرداخت آب بها باعث شده این شرکت در تامین هزینه ها برای خدمات رسانی به مشترکان و در پرداخت حق و حقوق ذینفعان با مشکل مواجه شود.

 

وی افزود: در صورتیکه مشترکان آب نسبت به پرداخت دیون خود در مهلت مقرر اقدام نکنند، این شرکت می تواند انشعاب وی را به صورت موقت قطع کند اما از آنجایی که این شرکت همواره اعتماد مردم را به عنوان پشتوانه قوی برای خود داشته در این زمینه اقدامی نکرده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب به صورت خودگردان فعالیت دارد و برای تامین هزینه های خود ناگزیر به وصول مطالبات از مشترکان است.

 

ساقی بیان کرد: این شرکت برای تامین و توزیع آب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی و آزمایشگاه نیازمند همکاری مردم در پرداخت به موقع آب بها است.

 

وی خاطرنشان کرد: البته بیش از 50 درصد از مشترکان، خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را پرداخت می کنند.

 

کد خبر 1099651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha