فارس باید چهارراه ریلی کشور شود

عزیزی گفت: مردم شهری، روستایی و عشایر فارس باید از نمایندگان و مدیرانشان بخواهند پروژه هایی که در شان و طراز استان است را دنبال کنند و باید فارس را چهارراه ریلی کشور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 6 مهر) در جمع عشایر در شهرک «گلستان» شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مجلس یازدهم برای تغییر نگاه مسئولان فارس نسبت به نیازهای استان اقدامات موثری انجام داده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه دولتی به این موضوع که فارس هیچ مشکلی ندارد بر توزیع بودجه و پشتیبانی دولت از فارس اثر گذاشته بود و مجلس شورای اسلامی تلاش کرد تا محرومیت های فارس را به مرکز نشینان نشان دهد و همین راهبرد در بودجه ۱۴۰۰به خوبی خود را نشان داد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در پی این تلاش ها بودجه فارس در سال ۱۴۰۰ از سه هزار و ۳۰میلیارد ریال به هشت هزار میلیارد تومان افزایش یافت که یک هزار و 200 میلیارد ریال آن بودجه محرومیت زدایی است.

وی تاکید کرد: فارس دارای ظرفیت بزرگ عشایری است و در بودجه ۱۴۰۰هر جا نام روستایی بود نام عشایری نیز به آن اضافه کردیم تا فارس در این حوزه نیز به خوبی دیده شود.

عزیزی ادامه داد: پیگیری آزادراه شیراز- اصفهان، توجه به پروژه‌ های زیرساختی و بزرگ استان در راه، آب، ریل و بهداشت و درمان از دیگر اقدامات نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی بوده است و نتایجی همچون انتقال ۲۹۰ میلیون لیتر مکعب آب از خلیج فارس به استان فارس در خط اول در پی داشته است.

وی تصریح کرد: مردم شهری، روستایی و عشایر فارس باید از نمایندگان و مدیرانشان بخواهند پروژه هایی که در شان و طراز استان است را دنبال کنند و باید فارس را چهارراه ریلی کشور کنیم.

کد خبر 1099727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha