نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت استان کنار استاندار هستند

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل خوبی بین نمایندگان برقرار است و در مدیریت استان در کنار استاندار خواهیم بود، گفت: برای تغییر وضعیت اسف باری که از قبل از انقلاب به استان رسیده، باید حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، وزیر کشور امروز (۶ مهر ماه) به منظور تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج شد.

 

هم اکنون آئین تکریم و معارفه نخستین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این آئین با تشکر از آیت الله رئیسی برای توجه به توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب استاندار بومی، گفت: کلانتری در دو سال گذشته شبانه روز پای کار بودند و مدیریتی انسانی و اخلاقی در اذهان مردم به یادگار گذاشت.

 

«مهدی روشنفکر» با اشاره به اینکه احمدزاده فرزند استان است، گفت: آقای احمد زاده در دوران مختلف مسئولیت های مختلفی داشتند، اما خدمت به مردم را بر همه مسئولیت ها ترجیح دادند، بنابراین سوابق مدیریتی وی نشان از بدون حاشیه بودن و کارنامه ای درخشان است.

 

وی به همکاری نزدیک احمدزاده با آیت الله رئیسی و اینکه می تواند باعث حل مشکلات شود اشاره کرد و یادآور شد: استان دارای مواهب الهی و طبیعت بکر است، از طرفی آب، داروهای گیاهی، جنگل های فراوان این استان حرف برای گفتن دارد، اما در محرومیت رتبه سوم کشور هستیم.

 

روشنفکر با بیان اینکه تعامل خوبی بین نمایندگان برقرار است و در مدیریت استان در کنار استاندار خواهیم بود، گفت: برای تغییر وضعیت اسف باری که از قبل از انقلاب به استان رسیده، باید حرکت کرد.

 

مبارزه با فساد، شایسته سالاری، توجه به ظرفیت جوانان و‌ بانوان، رفع بیکاری، پیگیری پروژه های کلان در حوزه های مختلف، کاهش مشکلات اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی از مهم ترین موضوعاتی است که نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به رفع آن اشاره کرد.
 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، گفت: استان در دامنه زاگرس با جنگل‌های انبوه قرار دارد، اما در سالیان گذشته چندین هکتار از آنها در آتش سوخت، بنابراین به چندین فروند بالگرد نیاز داریم، در سال گذشته زلزله ای در شهرستان دنا رخ داد و شرایط به سمت فصل سرد سال پیش می رود، تقاضای افزایش تسهیلات را داریم.

کد خبر 1099779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha