توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اندیمشک

حجت‌الاسلام بیرم‌وند از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و گفت: در این راستا، بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت و بیماران کرونایی و صعب‌العلاج توزیع شد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: به همت کانون روح‌الله اندیمشک در دهه اول ماه محرم امسال به مدت ۱۰ شب مراسم عزاداری به همراه سخنرانی، روضه‌خوانی، سینه‌زنی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پس از دهه اول ماه محرم اقدام به برگزاری مراسم عزاداری در شب‌های جمعه کردیم که این مراسم تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

وی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و اذعان کرد: در این راستا، بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت و بیماران کرونایی و صعب‌العلاج توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: همایش جاماندگان اربعین حسینی به مدت سه شب برگزار شد و در روز اربعین نیز توزیع غذای گرم صورت گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس، جلسات بصیرتی را با جوانان، نوجوانان، بزرگسالان و ریش سفیدان برگزار کردیم و دیدارهایی هم با خانواده‌های شهدا داشتیم.

 

کد خبر 1099904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha