نماهنگ «دل ها خونه» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ «دل ها خونه» به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تولید جدید مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم، نماهنگ زیبا و فاخر «دل ها خونه» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: مدت این نماهنگ چهار دقیقه و 13 ثانیه بوده که تصاویری از پیاده روی اربعین همراه با مرثیه خوانی میرزایی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مناسبت اربعین را به تصویر کشیده است.

 

وی بیان کرد: این نماهنگ به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «کوثر» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده و تدوین آن را «محمد رضا سبوئی» و میکس و مستر نیز توسط «علی پارسامهر» انجام شده است.

 

حضوری ادامه داد: همچنین تایپوگرافی نماهنگ «دل ها خونه» نیز به همت و تلاش «حسین پورشاهیان» انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: پیش از این نیز با تلاش بچه های مسجد در گروه سرود و مرکز رسانه ای «کوثر»، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نماهنگ ویژه اربعین حسینی با عنوان «آخرین نفس» تولید شد.

 

حضوری به اشتراک این نماهنگ ها در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: این 2 نماهنگ به مناسبت اربعین حسینی در پیام رسان های مختلف فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به فعالیت های رسانه ای بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، تصریح کرد: تولید مستند در مورد شهدا، تولید نماهنگ شعر و سرود، تولید گزارش های خبری از رویکردهای کانون و بسیج و... از جمله فعالیت های گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» بوده است.

 

کد خبر 1099909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha