توزیع ۳۰  بسته معیشتی و لوازم تحریر میان نیازمندان جهرم در هفته دفاع مقدس

زارعی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت و تلاش بسیجیان حوزه مقاومت «حضرت نرجس (س)» جهرم تعداد ۲۰ بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در چندین مرحله اجرای طرح «کمک مومنانه» به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم انجام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این طرح ها، بسته های معیشتی به همت و تلاش بسیجیان و همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: این طرح ها در مناسبت های مختلف همچون عید غدیر، محرم، ماه رمضان و... به اجرا در آمده است.

 

زارعی از اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» به همت بسیجیان حوزه مقاومت «حضرت نرجس (س)» بخش مرکزی شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این طرح همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی به همت خواهران بسیجی این حوزه مقاومت اجرایی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد 20بسته معیشتی به ارزش 20 میلیون ریال تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم همچنین با اشاره به اینکه کمک و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت نیز در راستای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» انجام شده است، اظهار داشت: در این راستا تعداد  10بسته لوازم تحریر به ارزش  10 میلیون ریال و سه عدد کیف نیز به ارزش  چهار میلیون و 500 هزار ریال تهیه و میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شده است.

 

زارعی در پایان از تلاش های بسیجیان، خیران و نیکوکاران در اجرای طرح های کمک مومنانه و دستگیری از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده قدردانی کرد.

کد خبر 1099940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha