افتتاح ۱۰ واحد از مسکن مددجویی در روستای تیرکلا ساری

سردار مسلمی از افتتاح ۱۰ واحد از مسکن مددجویی در روستای تیرکلا ساری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: سپاه ناحیه شهرستان ساری ساخت ۱۱۵واحد مسکونی مددجویی را متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» شامگاه( ۶مهر) در حاشیه افتتاح افتتاح ۱۰ واحد از مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان مازندران در روستای تیرکلا ساری بیان کرد: به برکت ایام دفاع مقدس توفیق پیدا کردیم در شهرستان ساری، شاهد خانه دار شدن مددجویان شریف باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در سال جاری از مجموع ۱۱۵ واحدی که در تعهدات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری است امروز شاهد بهره‌برداری این ۱۰ واحد هستیم مجموع اعتبارات این واحدها حدود ۲ میلیارد تومان بوده که با کمک خیرین و مساعدت نهادهای حمایتی و قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

 

*افتتاح ۱۰خانه مددجویی به مناسبت چهل و یک سالگی دفاع مقدس

«سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس، گفت: در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی افتتاح ۱۰ واحد خانه محروم به ارزش ۲ میلیارد تومان را در روستای تیرکلا داشتیم.

وی از تامین یک میلیارد و نیم برای تهیه جهزیه نوعروسان و کمک به داماد، ۶۰۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان، ۳۵۰ میلیون تومان برای تهیه سبد کالا و همچنین ساماندهی بیش از ۱۰ گلزار شهدا به همت سپاه ناحیه ساری خبر داد‌.

 

شریفی افزود: ساخت خانه‌های محروم با همکاری نهادهای حمایتی انجام و در هفته دفاع این ۱۰ واحد تقدیم خانواده‌های نیازمند شده و تعدادی نیز در دست اقدام داریم که در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی تصریح کرد: توزیع لوازم التحریر با کمک بسیج دانش آموزی و تهیه سبد کالا هم با همکاری خیرین، دستگاهها و فعالان با سپاه شهرستان صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه ساری از تداوم نهضت مومنانه درمرکز مازندران خبر داد و تاکید کرد: در تمام طول سال این خدمات را داریم، پروژه‌های عمرانی نظیر آب‌رسانی با کمک مجموعه آب و فاضلاب شهرستان در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار با همت خیرین و کمک اهالی روستا انجام خواهد شد.

کد خبر 1099988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha