تهیه و توزیع تعداد۳۰۰ جفت کفش و بسته لوازم التحریر برای دانش ‌آموزان محروم

نجفی از تهیه و توزیع تعداد۳۰۰ جفت کفش و بسته لوازم التحریر برای دانش ‌آموزان محروم به همت بچه های کانون امام خامنه ای شهرستان ملارد خبر داد.

مهدی نجفی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از تهیه و توزیع تعداد۳۰۰ جفت کفش و بسته لوازم التحریر برای دانش ‌آموزان محروم به همت بچه های کانون شهرستان ملارد خبر داد.

وی افزود: خیرین می توانند برای کمک رسانی برای نیازمندان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۵۶۰۹۲۳۲۰ کمک های خود را برای تهیه هر کفش به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به نیت اموات و شهدا واریز کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای گفت:به مناسبت دهه پایانی ماه صفر این کانون اقدام به برپایی موکب خدمت رسانی به عموم مردم نموده است و برای بیماران کرونایی نیازمند کپسول اکسیژن نیز تهیه می کند.

نجفی با اشاره به  خدمات این کانون به اقشار محروم افزود: کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای در محورهای اعتیاد، ازدواج، عمرانی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی،حقوقی،جهاد علمی و مشاوره هم به مردم محروم و حاشیه نشین ملارد خدمات گسترده ای ارایه می دهد، به طوری که در زمینه فعالیت های عمرانی برای خانواده های محروم و تعمیر منازل آنها خدمات گسترده ای ارایه نموده است که در این راستا تاکنون ساخت و تعمیر مسکن ۱۰ خانواده نیازمند انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی این منطقه به همت سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی فعالیت هایی داشته ایم. به عنوان مثال در بحث تسهیل ازدواج جوانان به همت بچه های کانون تاکنون برای ۲۰ جوان در شرف ازدواج در تامین اقلام و مایحتاج ضروری زندگی کمک صورت گرفته است.در بحث آسیب های اجتماعی هم با تشکیل کارگروهی برای ریشه کردن اعتیاد در مناطق حاشیه نشین ملارد اقدام به راه اندازی کمپ ترک اعتیاد کردیم و به خانواده های آنها نیز خدمات در حوزه معیشتی ارایه کردیم.

کد خبر 1099992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha