۱۲برگزیده جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» معرفی شدند

هراسانی گفت: ۱۲ شاعر برتر و برگزیده جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» با حضور در باغ موزه دفاع مقدس ضمن ارائه آثار منتخب خود با موضوعات اربعین حسینی و دفاع مقدس با اهدای تندیس و لوح تقدیر مورد تجلیل و قدردانی قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حمیدرضا هراسانی» شامگاه(۶مهر) در آئین اختتامیه جشنواره شعر به وقت دلتنگی در محل نمایشگاه «مامقتدریم» واقع در باغ موزه دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» با موضوعات رزمندگان و 8سال دفاع مقدس ، اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و سلامت، ولایت مداری، حجاب و عفاف، اصلاح الگوی مصرف آب، برق و گاز پیشرفتهای 42ساله انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و شعار سال و مقاومت ومبارزه با استکبار جهانی به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شد، اظهار کرد: تعداد 342 شعر از 141 شاعر استان به دبیرخانه این جشنواره رسید.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران هراسانی با بیان اینکه داوری آثار در ۲بخش فارسی و محلی«بومی» توسط داوران «علیرضا دهرویه»، «مریم رزاقی» و «میثم رنجبر » انجام شد، یادآورشد: «سجاد کاویانپور» از شهرستان نور، «ماهرخ درستی» از شهرستان چالوس،«محمد پورمرادی» از شهرستان چالوس،«مهتاب مظفری» از شهرستان سوادکوه،«محمود احمدی کمرپشتی» از شهرستان قائم شهر،«رویا اسدالهی» از شهرستان قائم شهر،«سوده رستمی خناری» از شهرستان جویبار،« حسین پنبه کار» از شهرستان جویبار،« فریده خسروی» از شهرستان تنکابن و «بهزاد گرانمایه» از شهرستان ساری نفرات برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.



وی اضافه کرد: «فرنود عظیمی» از شهرستان گلوگاه و «احمد ایرانی نسب» از شهرستان ساری به عنوان شایستگان تقدیر از سوی داوران معرفی شدند.

 


هراسانی یادآورشد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران دیار علویان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره با سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا همکاری و مساعدت داشتند.


به گزارش شبستان، در  این آئین اختتامیه 12 شاعر برتر و برگزیده جشنواره به وقت دلتنگی ضمن ارائه آثار منتخب خود با موضوعات اربعین حسینی  و دفاع مقدس با اهدای تندیس و لوح تقدیر مورد تجلیل و قدردانی قرارگرفتند.

 

کد خبر 1100000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha