همه ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم

موسوی نیک با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، گفت: زنده نگه داشتن مکتب شهدا و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید مسعود موسوی نیک» امروز در یادواره ۶۷ شهید منطقه جماران دورود، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا لازمه ترویج ارزش های دینی و آرمان های امام، شهدا است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: بصیرت افزایی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مهم ترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی بیان کرد: نهادینه سازی ارزش های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت و هدایت نسل جوان به سمت این ارزش ها مهم ترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

موسوی نیک در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ و بقای اسلام و دین جان خود را فدا کردند، ادامه داد: امروز همه ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم.

 

وی بیان کرد: با بصیرت و هوشیاری باید در برابر توطئه های دشمنان ایستاد و جلوی هجمه های آنان گرفته شود.

 

موسوی نیک ادامه داد: در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت باید نسلی انقلابی تربیت کرد که بتوانند در راه تداوم انقلاب نقش آفرینی کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود  نیک با اشاره به برگزاری یادوراه 67 شهید محله جماران به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، ابراز کرد: برگزاری این یادواره ها فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی و نهادینه سازی ارزش ها در جامعه است.

 

 گفتنی است، در این یادواره از خانواده های معظم شهدای استان لرستان تجلیل شد.

کد خبر 1100025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha