برگزاری سومین دوره تخصصی تربیت استاد صحیفه سجادیه

سومین دوره تخصصی تربیت استاد صحیفه سجادیه ویژه طلاب سطح سه حوزه علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین دوره تخصصی تربیت استاد صحیفه سجادیه ویژه طلاب سطح سه حوزه علمیه سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. 

 

حج الاسلام والمسلمین غلامی،‌مشایخی،‌ اعوانی، کفیل،‌ رضایی و استاد  مجد فقیهی اساتید این دوره تخصصی هستند. در سومین دوره تخصصی تربیت استاد صحیفه سجادیه عناوینی چون صحیفه شناسی،‌تبیین اهمیت و نقش دعا،‌ تفسیر ترتیبی و موضوعی صحیفه سجادیه،‌تضمین های قرآنی حدیثی صحیفه سجادیه،‌ روش برداشت از صحیفه سجادیه و ارایه آن،‌جریان شناسی فکری و فرهنگی عصر امام سجاد(ع) و اخلاق و تربیت در صحیفه سجادیه تدریس می شود.

سومین دوره تخصصی تربیت استاد صحیفه سجادیه از هشتم آبان ماه تا ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود و کلاس های برادران شنبه ها و دوشنبه ها و خواهران یکشنبه ها و سه شنبه ها برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام مرکز تخصصی صحیفه سجادیه علاقه مندان می توانند ۶ تا ۲۲ مهر ماه به وبسایت این مرکز به نشانی https://sahyfeh.ir/ مرامعه نمایند و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

طلاب و داوطلبان علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند فرم ثبت نام دوره تربیت استاد صحیفه سجادیه را ازا اینجا دریافت کنند.

 

 

 

کد خبر 1100026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha