نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد

حسین پور گفت: نتایج نهایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و اسامی ۱۵ برگزیده این انتخابات در روز پنجشنبه هشتم مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

«سعید حسین پور» در حاشیه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این انتخابات برای اولین مرتبه به صورت الکترونیکی در سراسر استان برگزار شده و حدود ۳۶ هزار نفر از اعضای ۷ رشته ساختمانی به ۱۱۲ نفر از کاندیداهای این انتخابات رای خواهند داد.

 

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی افزود: این انتخابات که هر ۳ سال یک بار در سراسر کشور برگزار می گردد و یکی از بزرگترین رویدادهای صنفی کشور تلقی شده می شود.

 

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی ۱۵ نفر از مهندسان متعهد و فرهیخته از سوی جامعه مهندسی استان جهت سکانداری نهمین دوره این هیئت برگزیده خواهند شد، افزود: این انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و به مدت ۸ ساعت و تا ساعت ۱۶ ادامه می یابد.

 

حسین پور بیان کرد: نتایج نهایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و اسامی ۱۵ برگزیده این انتخابات در روز پنجشنبه هشتم مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

کد خبر 1100028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha