راه اندازی شبکه رابطین فهما به ارتقا فعالیت های فرهنگی و هنری کمک کرده است

موسوی بابیان اینکه را اندازی شبکه رابطین فهما به ارتقا فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک کرده است گفت: حمایت از شبکه ملی رابطین فهما موجب جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به سمت مسجد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سیده «معصومه موسوی» صبح امروز (شنبه ۷ مهر) در جلسه هم اندیشی رابطین فهما که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی شبکه رابطین فهما به ارتقا فعالیت های فرهنگی و هنری کمک کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان بابیان اینکه حمایت از شبکه ملی رابطین فهما موجب جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به سمت مسجد می شود تصریح کرد: شبکه رابطین فهما مجموعه ای از کانون های توانمند هستند که با رویکرد تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شکل گیری شده که باید به صورت مستمر در جریان فعالیت های کانون های حوزه خود قرار بگیرند.

 

موسوی شبکه رابطین را ظرفیتی بزرگ برای نظام مقدس اسلامی دانست و بابیان اینکه مساجد قبل‌ از پیروزی انقلاب، پایگاه مبارزه و برنامه‌ریزی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند، افزود: امروز مسجد قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: در شبکه رابطین فهما کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به‌ هم پیوند می خورند و با هم ارتباط برقرار می کنند که بسیار ارزشمند است.

 

وی با اشاره به شکل‌گیری فهما و فعالیت‌های حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افزود: این شبکه از نظر شکل و ساختار یک شبکه وسیع و گسترده در کشور است که استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها و روستاها را به صورت هدفمند پوشش می‌دهد.

 

موسوی اظهار داشت: علاوه بر آن از نظر محتوا نیز فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد و پیوندی که بین مسجد، کانون فرهنگی‌، هنری و روحانیت در این شبکه وجود دارد، دارای ارزش مضاعف است.

 

وی به وظایف رابطین کانون ‌ها اشاره کرد و گفت: ارتباط مستمر با کانون‌ های رابط شهرستان و ستاد استان در جهت اجرای دقیق تر طرح ها و ابلاغیه ‏‌های ستاد، حضور منظم در جلسات ستاد استانی و منطقه ای با موضوعات رویداد ها و ابلاغیه های ستاد مرکز، برگزاری جلسات و نشست های همفکری، هم افزایی بین کانون های رابط در سطح شهرستان و ایجاد روحیه خود باوری و انگیزه بین کانون های رابط و کانون های سطح شهرستان از وظایف رابطین است.

 

کد خبر 1100033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha