توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش ‌اموزان نیازمند توسط  کانون فرهنگی هنری شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ده ها بسته لوازم التحریر و کیف توسط کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به  اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی توسط کانون نجام شد افزود:  اجرای طرح شهید سلیمانی  انجام واکسیانسیون عموی برای اعضا بازدید فرماندهان مقاومت بسیج لاز کانون  انجام برنامه های خدماتی توسط اعضا در مراکز بهداشتی و.. از برنامه های انجام شده این کانون در هفته دفاع مقدس بود.

وی  برگزاری  حلقه های تربیتی و اجرای طرح صالحین برای اعضای کانون را از دیگر برنامه های انجام  شده در این کانون در هفته دفاع مقدس دانست و گفت:  بازدید سرگروهای صالحین  گردهمایی اعضای کانون و پایگاه بسیج  و برگزاری برنامه های دینی و مذهبی و نماز جماعت از دیگر برنامه ها در هفته دفاع مقدس بوده است.

 وی از شرکت اعضای کانون به صورت دسته جمعی در نماز جمعه  در هفته دفاع مقدس خبر دادئ و تصریح کرد:  دیدار با خانواده شهید جابر شیرزادی نیز از دیگر برنامه های انجام شده این کانون در هفته دفاع مقدس بوده است.

وی همچنین از توزیع تعدادی بسته لوازم التحریر و کیف  در بین دانش آموزان نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این بسته ها به کمک اعضای کانون و کمک خیرین تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام داوری با بیان اینکه در  ایام اربعین و عزاداری سید و سالار شهیدان نیز برنامه های همایش پیاده روی و همچنین برنامه های عزاداری توسط اعضای کانون و مردم انجام شد گفت: در این زمینه برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عزادران در ایام اربعین با رعایت پروتکل ها بهداشتی انجام شد.

 

 

 

کد خبر 1100119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha