اهدای ثواب طرح تلاوت قرآن به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط کانون صالحان

حجت الاسلام رضاوند از اهدای ثواب طرح تلاوت قرآن به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت:مراسم ویژه خواهران کانون نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و با خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از مادران و همسران شهدا همراه بود.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلیری و رشادت دلاورمردانی است که همه هستی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و به خداوند ارزانی داشتند و امروز وظیفه داریم خاطره این ایام را زنده بداریم و در نشر فرهنگ شهادت و ایثار بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با اربعین سرور و سالار شهیدان همراه شده است، خاطرنشان کرد: برنامه های امسال کانون فرهنگی هنری صالحان در هفته دفاع مقدس رنگ و بوی اربعین و ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) دارد که برگزاری آن آغاز شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان از برپایی موکب تا محفل عزاداری و سوگواری خبر داد و گفت:این مراسم با برپایی یادواره شهدا همراه است و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام رضاوند افزود: غبار روبی، عطرافشانی و زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، معرفی کتاب های حوزه دفاع مقدس در قالب طرح «شنبه های کتاب» و برگزاری محافل انس با شهدا از دیگر برنامه های ایام دفاع مقدس است.

وی از اهدای ثواب طرح تلاوت قرآن به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: مراسم ویژه خواهران کانون نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که با خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از مادران و همسران شهدا همراه بود.

کد خبر 1100137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha