محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح در بندر آستارا برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل نورانی انس با قرآن کریم نیروهای مسلح آستارا امروز(چهارشنبه، ۷ مهر) با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح شهرستان اعم از سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی ارتش در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در این آیین اظهارکرد: انس با قرآن کریم دارای آثار و برکات فراوان است و به این فریضه مهم باید توجه جدی شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه مقابله با ظلم و ستم توصیه قرآنی است، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با عمل به فرامین قرآن و تاسی از سید و سالار شهیدان به میدان مبارزه با دشمنان رفتند و درس فراموش ناشدنی به آنان دادند.

 

وی تصریح‌کرد: قرآن راه نجات و جلوگیری از انحراف است و هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر راست حرکت می‌کند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن است، گفت: کلام قرآن یک کلام استوار و با صلابت است و مبتنی بر شک و گمان نیست و هر کس به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی می‌تواند بهره‌مند شود.

 

گفتنی است، قرائت قرآن توسط محمدجواد کوثری، امید چالاک، حسن حق‌گو، حسین جهاندوست، رضا چایچیان، سینا هنری، مداحی و تجلیل از پیرغلامان حسینی پایان بخش این آیین معنوی در بندر آستارا بود.

کد خبر 1100241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha