مردم آستارا در روز اربعین ۳۵ واحد خون اهدا کردند

کریم‌زاده گفت: مردم شهرستان آستارا در روز اربعین حسینی، ۳۵ واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

«عبدالله کریم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در روز اربعین حسینی ۴۰ نفر جهت اهدای خون به پایگاه انتقال خون شهرستان آستارا مراجعه کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان‌اینکه از این تعداد مراجعه کننده، ۳۵ نفر موفق شدند خون خود را به نیازمندان اهدا کنند، افزود: در این ایام از بین اهداکنندگان خون ۱۰ نفر برای اولین بار، ۱۰ نفر از بین افراد باسابقه و ۱۵ نفر از اهداکنندگان مستمر در این کار خداپسندانه شرکت کردند.

 

وی اهدای خون به همنوعان و نیازمندان را عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین کار دانست و تصریح‌کرد: پایگاه انتقال خون آستارا برابر استانداردهای بهداشتی آماده خونگیری است تا کمبود خون بیماران تالاسمی، سرطانی، پیوندی و ... جبران شود.

 

کریم‌زاده استمرار اهدای خون و فرآورده‌های آن با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی را ضروری دانست و گفت: پایگاه انتقال خون آستارا در محوطه اورژانس سابق میزبان شهروندان برای اهدای خون می‌باشد.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا خاطرنشان‌کرد:همه دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز انتقال خون رعایت می‌شود و نگرانی بابت مراجعه به پایگاه وجود ندارد.

کد خبر 1100249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha