اجرای پویش «مشق مهر» توسط بسیج رسانه اندیمشک

ذوالفقاری گفت: در روزهای سخت اقتصادی و شرایط به‌وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، پویش «مشق مهر» توسط بسیج رسانه و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) اندیمشک با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم اجرا شد.

«محمد حمید ذوالفقاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در روزهای سخت اقتصادی و شرایط به‌وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، پویش «مشق مهر» توسط بسیج رسانه و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) اندیمشک با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم اجرا شد.

 

مسئول بسیج رسانه اندیمشک با بیان اینکه امروزه محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت تبدیل شده است افزود: محرومیت‌زدایی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان، از مهمترین اهداف اجرای پویش «مشق مهر» به شمار می‌روند.

 

وی با تقدیر از همه خیران و نیکوکارانی که در اجرای این پویش مشارکت داشته‌اند اذعان کرد: برای برطرف کردن نیازهای آموزشی محرومان، ۳۰ بسته لوازم‌التحریر که ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بود، میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع شد.

 

ذوالفقاری تصریح کرد: در این بسته‌های آموزشی، دفتر، خودکار، مداد، مداد تراش، پاکن، جامدادی، خط‌کش، مدادرنگی، تراش و دفترچه یادداشت قرار داشت.

 

وی عنوان کرد: به همراه این بسته‌ها، بسته‌های بهداشتی و فرهنگی نیز شامل الکل، مواد ضدعفونی کننده و ماسک، زندگی‌نامه، سیره و تصویر شهدای دوران دفاع مقدس بود.

 

مسئول بسیج رسانه اندیمشک یاد آور شد: این بسته‌ها در میان ۲ گروه تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه که توسط گروه جهادی شناسایی شده بودند، توزیع شدند.

 

کد خبر 1100327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha