باید نگاه ویژه ای به ظرفیت های استان قزوین شود

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: استان قزوین دارای ۳ هزار واحد صنعتی است که یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود و با داشتن دشت حاصلخیز، مدارس علمیه متعدد، دانشگاه های بزرگ و مردمی همیشه در صحنه، جا دارد که به آن نگاه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» امروز (پنجشنبه ۸ مهر) در بدو ورود به استان قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این استان بیان کرد: استان قزوین پیشینه تاریخی و مذهبی و ظرفیت های سیاسی بالایی دارد و دارای علما و دانشمندان بزرگ و شهدایی همچون شهید بابایی، لشکری و ده ها شهید دیگر است.

 

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: استان قزوین دارای ۳ هزار واحد صنعتی است که یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود و با داشتن دشت حاصلخیز، مدارس علمیه متعدد و دانشگاه های بزرگ و مردمی همیشه در صحنه، جا دارد که به آن نگاه ویژه ای شود.

 

وی تصریح کرد: نباید مسائل سیاسی سبب شود که استان قزوین آسیب ببیند بلکه باید از مجموعه ظرفیت ها به نفع کشور، مردم و ارتقای نظام استفاده کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: مسائل مهمی در استان وجود دارد که باید با کمک مسئولان استانی و مردم برای حل آنها اقدام کنیم که مسائلی نظیر آب، محیط زیست، زمین در وجوه مختلف از جمله وقف و برخی ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های سفر به استان قزوین است.

کد خبر 1100333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha