اکران رایگان فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در زنجان به مناسبت هفته کودک

قاسمی از اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در زنجان به مناسبت هفته کودک خبر داد و گفت: اکران فیلم ها برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: این دوره از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان بصورت ترکیبی، در بخش های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

ابراهیم قاسمی با اشاره به اینکه در زنجان هم طبق آیین نامه ابلاغی نیاز است که ستادی در استان تشکیل شود و ببینیم آیا امکان برگزاری وجود دارد یا خیر، گفت: در صورتی که زیرساخت‌ها فراهم شود این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر سینماها یا کمتر از ظرفیت واقعی خود فعالیت دارند، بیان کرد: در صورت برگزاری جشنواره هم پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد کرونا نیز اجازه فعالیت داده است و با بلیت فروشی افراد فیلم های مورد علاقه خود را مشاهده خواهند کرد، گفت: هرچه در تهران و دبیرخانه اکران شود در شهرستان ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه دیدن این فیلم ها برای دانش آموزان رایگان است، گفت: هزینه این جشنواره از سوی ارشاد تامین خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این فیلم ها در رده های سنی مختلف اکران خواهد شد، گفت: البته یک سانس پویانمایی نیز در نظر گرفته شده که سینماها ازطریق آن درآمد داشته باشند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر استان‌ها از این موضوع استقبال کردند، گفت: امیدواریم جشنواره خوبی در زنجان هم داشته باشیم.

کد خبر 1100369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha