۲۳ هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران وارد کشور شد

کرمی با بیان اینکه از آغاز موج بازگشت زوار تا کنون ۲۳ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شده است، گفت: تمیهدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم است.

معاون امور هماهنگی استانداری ایلام و رئیس قرارگاه ستاد اربعین حسینی در مرز مهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بازگشت زائران اربعین از مرز بین‌المللی مهران به داخل کشور ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا روز شنبه ادامه پیدا کند.

 

« احمد کرمی» با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند، تصریح کرد: همه امکانات در بحث تغذیه زوار، حمل و نقل، تأمین آب شرب زائرین در این مرز در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ۲۴ موکب در پایانه مرزی مهران برای پذیرای از زوار برگشتی از کربلای معلی مستقر بوده و به صورت شبانه روزی به زوار ارائه خدمات می کنند.

 

رئیس قرارگاه ستاد اربعین حسینی در مرز مهران تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی نیز در راستای اجرای رسالت خود در مرز مهران مستقر هستند.

 

کرمی یادآور شد: بیش از ۳ هز  ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال زوار اربعین حسینی از مرز مهران به مقاصد خود در نقاط مختلف کشور در نظر گرفته شده است که  در اسرع وقت زوار از پایانه مرزی مهران به سایر نقاط کشور سفر کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین تیم های پزشکی و انجام تست های رپیدتست و تست پی. سی. آر کرونا در مرز مهران مستقر هستند و بخش قرنطینه نیز برای بیماران و افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

         

                                                                                                                            

کد خبر 1100378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha