شهدای مدافع حرم ستون های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند

سردار قریشی گفت: شهدای مدافع حرم ستون های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار سید «قاسم قریشی» ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا؛ گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیری که این عزیزان برای ما ترسیم کردند امری ضروری است.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، افزود: شهدا با حضور خود در عرصه های مختلف چه جنگ تحمیلی، چه دفاع از میهن و چه شهدای مدافع حرم به ما درس ایثار، ولایتمداری، ولایتپذیری و از خود گذشتگی دادند و ادامه دادن راه این بزرگ مردان امری ضروری است.

 

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عرصه دفاع از ارزش های اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را از ایران تا منطقه اسلامی گسترش دادند، افزود: این دلیر مردان با دفاع همه جانبه تهدیدات را از منطقه دور کردند و با نقش آفرینی در جبهه مقاومت، در برابر اهداف شوم دشمنان در منطقه ایستادگی و توطئه های آنها را خنثی کردند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ستون های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند، بیان کرد: این دلیر مردان با مجاهدت ها و فداکاری خود جلوی پیشروی های گروه های تروریستی را گرفته و سربلندی و عزت را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم با مجاهدت ها و شهادت خود مسیر حق را به ملت ایران و دیگر ملت ها آزاده و آزادی خواه جهان نشان دادند.

 

سردار قریشی اضافه کرد: همه ما امروز وظیفه داریم مسیر ارزشمند جهاد فی سبیل الله و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی را تا برافراشته شدن پرچم اسلام با قوت ادامه دهیم.

کد خبر 1100446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha