مراسم یادبودعلامه «حسن زاده آملی» ۱۱مهر برگزار می شود/انتشار آثار علامه ذوالفنون به همت مردم

سردار کوهستانی از برگزاری مراسم سوگواری در هفتمین روز فراق خورشید عالم جلیل القدر آیت الله «حسن زاده آملی» روز یکشنبه۱۱مهر ماه جاری ساعت ۱۶با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز میدان ۱۷شهریور آمل خبر داد.

سردار «احمد کوهستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت علامه«حسن حسن زاده آملی» به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به این عالم ربانی، اظهار کرد: در پی ارتحال آیت‌الله «حسن حسن زاده آملی» ستاد مردمی ارتحال یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با حضور بازاریان، کارمندان، طوایف، هیئات مذهبی، مراکز اجتماعی و فرهنگی، طلاب و دانشجویان، رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله و دیگر قشرهای مردمی شهرستان آمل در هزار سنگر تشکیل شد.

 

مسئول ستاد مردمی ارتحال علامه حسن حسن زاده آملی افزود: این ستاد با هدف قدر شناسی و ادای دین نسبت مقام شامخ حضرت علامه ذوالفنون و اجرای مراسم های بزرگداشت در شان عظمای این سالک توحیدی و نشر منویات و روش اخلاقی و رفتاری ایشان درحال فعالیت است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های این ستاد مردمی ذیل کمیته های امنیت، پشتیبانی ومالی، فرهنگی، رسانه و بانوان انجام می شود، گفت: علاقه مندان، مریدان و پیشکسوتان فرهنگی، اجتماعی، جهادی و شهادت در این ستاد گردهم آمدند تا قدرشناسی مردم شریف شهرستان عالم پرور آمل را برای همگان به تصویر بکشند.

 

سردار کوهستانی از برگزاری مراسم سوگواری به همراه سخنرانی و مداحی در هفتمین روز فراق خورشید عالم جلیل القدر آیت الله «حسن زاده آملی» روز یکشنبه11مهر ماه جاری ساعت 16با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز میدان 17شهریور آمل خبر داد و افزود: برگزاری مراسم های یادبود علامه ذوالفنون تا اربعین ایشان در دستور کار این ستاد قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه آیت‌الله علامه «حسن‌زاده آملی» از نوادر روزگار ما و شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام بود، گفت: تلاش داریم به همت ستاد مردمی ارتحال حضرت علامه، آثار ایشان در بستر مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان با ایجاد دبیرخانه و کارگروه های تخصصی در اختیار همگان قرار گیرد.

 

سردار کوهستانی با بیان اینکه دبیر خانه این ستاد در ساختمان هیات رزمندگان اسلام آمل دایر است، خاطرنشان شد: از همه عاشقان و علاقه مندان به این سالک عرشی دعوت می شود جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و اعلام نوع همکاری با این دبیر خانه واقع در خیابان امام خمینی(ره) کوچه بانک خون، پشت بهداری سپاه ارتباط برقرار نمایند.

 

به گزارش شبستان، حضرت آیت الله علامه «حسن حسن زاده آملی» سوم مهر ماه جاری به علت عارضه ریوی در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل به ملکوت اعلی پیوست. رهبر معظم انقلاب برپیکر پاک این عالم ربانی نماز اقامه کردند و بنا بروصیت حضرت علامه، پیکر پاک ایشان در بیت الرحمه در روستای «ایرا» از توابع لاریجان شهرستان آمل آرام گرفت.

 

کد خبر 1100487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha