شهر هوشمند نیازمند زیرساخت‌های سبز است

پورمحمدی گفت: اگر به دنبال عدم شکل‌گیری حاشیه‌نشینی و بروز مشکلات زیست‌محیطی هستیم، لازم است که دیدگاه منطقه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار تبریز که در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در شهرهای بزرگ دنیا، شهرداری ها به سمت بهره مندی از تکنولوژی‌های جدید رفته اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که شهر هوشمند نیازمند زیرساخت‌های سبز است، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال عدم شکل‌گیری حاشیه‌نشینی و بروز مشکلات زیست‌محیطی هستیم، لازم است که دیدگاه منطقه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان این‌که روستاهای اطراف تبریز در محرومیت خدمات شهرداری به سر می برند، تصریح کرد: باید به روستاهای اطراف شهر و شهرهای حومه خدمات بیشتری دهیم تا نگاهی عدالت محور در مدیریت شهر داشته باشیم.

پورمحمدی با بیان این‌که استفاده از مزیت های شهر تبریز برای توسعه، عمران و آبادانی ضرورت دارد، ادامه داد: تبریز سر ایران است و آذربایجان در هر عرصه جریان‌ساز است. اینجا صاحب مکاتب است و نخبه‌هایی برای این کشور پرورش داده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی از شهردار جدید تبریز خواست تا برای تغییر برنامه‌ریزی داشته باشد و یادآور شد: تغییر در روش ها و رویکردها گاهی منجر به بروز نتایج مطلوب می شود.

 

کد خبر 1100504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha