کتاب «زمینی که مرا بالا برد» به عربی ترجمه می شود

مسئول واحد تاریخ شفاهی موسسه آفرینش‌های رسانه‌ای آیینه از ترجمه عربی کتاب «زمینی که مرا بالا برد» در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «زمینی که مرا بالا برد» به قلم «محبوبه سادات رضوی نیا» در کربلای معلی و با حضور «سید رسول موسوی» راوی عراقی کتاب، جلیل خسروی طناک مصاحبه کننده کتاب و جمعی از فرماندهان حشدالشعبی و برادران آزاده برگزار شد.



«جلیل خسروی طناک» مسئول واحد تاریخ شفاهی موسسه آفرینش‌های رسانه‌ای آیینه در این مراسم با بیان اينکه اين اثر ارزشمند حاصل پنج سال تلاش مداوم است، گفت: این کتاب روایتگر مجاهدت‌های خالصانه سید رسول موسوی رزمنده عراقی حاضر در جمع نیروهای قرارگاه برون مرزی نصرت است.

 

وی بیان کرد: این رزمنده عراقی از اهالی العماره است که به نیروهای شهید هاشمی می پیوندد و علیه جنایات حزب بعث مبارزه می کند و در خیبر به اسارت درآمده و سالها غریبانه در زندان های حزب بعث عراق اسیر بوده است.


خسروی طنانک در ادامه گفت: در حقیقت کتاب «زمینی که مرابالا رد» روایت مظلومیت مردم عراق در مقابل اقدامات سبوعانه حزب بعث است و از‌ طرف دیگر مقاومت مشترک مردم ایران و عراق را علیه حزب شیطانی بعث به تصویر می کشد.
 

وی افزود: با رونمایی این کتاب در کنار بین الحرمین و در روز اربعین حسینی، این اثر به آرمان بلند ظهور و همه آزادی خواهان جهان که زیر بیرق امام حسین(ع) گام برمی دارند تقدیم شد.


خسروی طناک ابراز امیدواری کرد که انشالله کتاب در سال آینده به عربی ترجمه خواهد شد.

 

گفتنی است؛ مراسم رونمایی این کتاب با پیگیری آزاده سرافراز سرهنگ احمدی، حمایت سپاه انصارالرضا(ع)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری و موکب فرهنگی هنری آل یاسین خراسان جنوبی در کربلای معلا و در نزدیکی بین الحرمین برگزار شده است.

 

 

 

کد خبر 1100515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha