ضرورت الحاق روستای «کوشکسار» به شهر ‌«دوزه» در بخش «سیمکان» جهرم

رضایی کوچی گفت: روستاهای نزدیک به شهر «دوزه» مانند «کوشکسار» باید به این شهر الحاق شده تا زمینه خدمت‌رسانی و توسعه بخش «سیمکان» بیشتر میسر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی کوچی»، امروز (پنجشنبه ۸ مهر) در نشست بررسی مشکلات روستای «کوشکسار» بخش «سیمکان» شهرستان جهرم، گفت: ساخت مدرسه روستای «کوشکسار» به زودی به پایان می رسد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم تکمیل احداث زمین ورزشی این روستا، افزود: همچنین پارک محله ای روستای «کوشکسار» نیز باید احداث شود.

 

وی با اشاره به اینکه معابر روستا بهسازی و اصلاح و زمین‌های مورد نیاز جهت احداث مسکن به «کوشکسار» در بازبینی طرح «هادی»، الحاق شود، عنوان کرد: مشکل کانال انحرافی مشترک با  روستای «همنده» جهت آب کشاورزی  از طریق شرکت آب منطقه ای فارس حل شود که پیگیری لازم در این خصوص انجام شده است.

 

رضایی همچنین تاکید کرد: احداث شهرک صنعتی و انتقال آب «سد سلمان» به بخش «سیمکان» از برنامه‌هایی است که به دنبال آن هستیم. 

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین شهر «دوزه» باید توسعه یابد و روستاهای نزدیک به آن مانند «کوشکسار» به این شهر الحاق تا زمینه خدمت‌رسانی و توسعه «سیمکان» بیشتر میسر شود.

 

کد خبر 1100529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha