نیاز معنوی در مدیریت شهری دنبال شود/ جلوگیری از کسب درآمد مغایر قانون

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نیازهای معنوی و فضاسازی مناسبتی در مدیریت شهری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در آیین تکریم و معارفه شهردار اصفهان به موضوع نیازهای شهر و اقدامات شهرداران در سال های مختلف در این شهر اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه همه جانبه شهر لازم است تا به نیازهای مختلف و همه محلات توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: نیازهای معنوی و فضاسازی مناسبتی در مدیریت شهری دنبال شود تا حال و هوای معنوی در شهر وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه پخش اذان در شهر یکی از جنبه های تقویت معنویت در شهر است، تصریح کرد: مدیریت شهری در این دوره نسبت به این موضوع فرهنگی و فضاسازی شهر در مناسبت های مذهبی و ملی مثل گذشته توجه داشته باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد مناسب سازی برای تردد معلولان  و سالمندان در مراکز تفریحی و سطح شهر فراهم کند، یادآورشد: برای تفریح افراد معلول باید توجه داشت و مسیر جهت حضور آنان در پارک ها فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته شهردار اصفهان به دغدغه ها و توصیه ها توجه داشت، تصریح کرد: بسیاری از پروژه های که انجام آن ها سخت بود به همت شهردار انجام شد.

 امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عملکرد شهرداری در دوره قبل مورد قبول بود، تصریح کرد: با همکاری مدیریت شهری در دوره جدید شاهد تداوم فعالیت ها باشیم و پروژه هایی که در دوره قبل تمام نشده به سرانجام برسد.

وی تکمیل پروژه بزرگ حسینه گلستان شهدا و سالن اجلاس سران را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دو پروژه در دوره‌های قبل پیشرفت هایی داشته و در این دوره هم تکمیل شود.

 

*جلوگیری از کسب درآمد مغایر قانون

 

آیت الله طباطبایی نژاد به کسب درآمدهای شهرداری اشاره کرد و گفت: برخی از درآمدها حاصل از  جریمه تخلفات است که این قوانین شهری را بهم می زند.

وی اضافه کرد: باید کسب درآمد از این راه ها که قوانین و قاعده ها را به هم می ریزد، جلوگیری می شود و از درآمدزایی از راه های غلط و خلاف قانون را باید کنار گذاشت.

امام جمعه اصفهان از مسئولان شهری خواست تا در چهارچوب خود فعالیت کنند.

کد خبر 1100603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha