یکی از اهداف استقرار حکومت الهی برقراری امنیت است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: از تلاش ها و خدمات حافظان امنیت و نیروی انتظامی تشکر می کنیم چرا که امنیت جایگزینی ندارد و یکی از اهداف استقرار حکومت الهی برقراری امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۹ مهرماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: خداوند در قرآن کریم صفات و سیره رسول خدا (ص) را ذکر کرده و آن حضرت را رحمت للعالمین و الگو برای همه مسلمانان، دلسوز مومنان نام برده است.


امام جمعه رودبار جنوب افزود: پیامبر با انقلاب الهی خود در جامعه جاهلیت که فرزندان خود را زنده به گور می کردند توانست مردم را طوری تربیت کند که در جنگ و جهاد از یکدیگر پیشی بگیرند.


وی‌ بیان کرد: اخلاق حسنه، اخلاص، سعه صدر، استقامت رسول خدا (ص)، دشمن ترین افراد را متحول کرده و آنها به انسان هایی مومن تبدیل شدند.


حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: عده ای برای به دست آوردن قدرت از هر روش نامشروعی استفاده می کنند و این برخلاف سیره رسول خدا (ص) است و حضرت علی (ع) هنگامی که به قدرت رسید لحظه ای در عزل معاویه درنگ نکرد.


خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: ایمان، تقوا و اعتماد به جوانان مومن از جمله ملاک های رسول خدا (ص) برای واگذاری مسئولیت ها بود.


وی ضمن توصیه به خانواده ها، تاکید کرد: اسرار زندگی‌ خود را نباید به دیگران بازگو کنیم و در سختی صبر را پیشه قرار دهیم و برای رسیدن به اهداف خود باید استقامت کنیم.


حجت الاسلام افشارمنش امامان را نور واحد دانست و عنوان کرد: امامان ما در برخورد با فتنه ها و حوادث عصر خود با روش های مختلفی برخورد می کردند و اما سیره امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) در این خصوص نرمش قهرمانانه بود.


امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به هفته نیروی انتظامی، افزود: از تلاش ها و خدمات حافظان امنیت و نیروی انتظامی تشکر می کنیم چرا که امنیت جایگزینی ندارد و یکی از اهداف استقرار حکومت الهی برقراری امنیت است.

وی ادامه داد: بر اساس توصیه امام خامنه ای(مدظله) نیروی انتظامی باید حافظ دل های خائف  و ملجا ستم دیدگان باشد.
 

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: علم، فرزند صالح و موقوفات از جمله اعمالی هستند که صدقه جاریه هستند و پس از مرگ نیز ثمرات آن به انسان می رسد.


خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: هفتاد درصد اراضی شهر رودبار جز اراضی ملی هستند که بن بستی را به وجود آورده و نمی شود در این زمین ها برق رسانی انجام داده و صدور پروانه ساخت نیز صورت نمی گیرد و ما امیدواریم که متولیان امر برای رفع این مشکل به طور جدی وارد عمل شوند.


وی در خاتمه با اشاره به آغاز فصل کشت، تاکید کرد: از آنجایی که در فصل کشت محصولات کشاورزی هستیم بنابراین مسئولین از هم اکنون برنامه ریزی کنند.

کد خبر 1100663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha