ایجاد جامعه ای جوان و پویا در گرو فرزندآوری خانواده ها است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه اکنون جامعه ما به سمت پیری و سالمندی پیش می‌رود گفت: این در حالی است که اگر جامعه‌ای پویا و جوان بخواهیم داشته باشیم باید جامعه را به سمت و سوی فرزندآوری تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 9مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تشکر از نماینده شهرستان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم اظهار کرد: حاضر شدن مسئولان در پشت تریبون سبب اطلاع مردم از خدمات نظام شده و  اعتماد عمومی که مدنظر رهبری معظم انقلاب است را احیا می‌کند.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به روز جهانی سالمندان افزود: اکنون جامعه ما به سمت پیری و سالمندی پیش می‌رود و این در حالی است که اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و جوان داشته باشیم، باید جامعه را به سمت و سوی فرزندآوری تشویق کنیم.

 

وی با اشاره به پنجمین سفر رییس جمهوری به کهکیلویه و بویراحمد گفت: ما نیازمند مدیرانی بودیم که اینگونه بدون تشریفات و بی‌منت به مردم خدمت کنند و برایشان روزهای هفته فرقی نداشته باشد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونستی به بحرین تصریح کرد: این لکه ننگ برای حاکمان بحرین است هرچند که مردم بحرین به این سفر واکنش نشان دادند.

 

امام جمعه ماسال خطاب به نماینده شهرستان خاطرنشان کرد: ما در منطقه چالش و مشکلات زیاد داریم اما در خصوص سد شفارود چرا باید کارگران بدون حقوق باشند و از شما درخواست می‌کنم در قرارداد اولیه بررسی کنید ارتفاع تاج سد چقدر بوده که بعدها به دلایل فنی ارتفاع سد پایین آوردند ولی  الان شائبه‌ای ایجاد شده که ارتفاع سد پایین آمده و ما باید براساس قرارداد، پول ارتفاع قرارداد اولیه را بپردازیم.

 

کد خبر 1100679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha