پویش نقاشی »به رنگ مدرسه« در استان اصفهان اجرا می شود

پویش نقاشی »به رنگ مدرسه« به منظور جبران کمبود فضای آموزشی با مشارکت دانش آموزان و شرکت میهن در استان اصفهان اجرا می شود.

«زهره میردامادیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به جلب مشارکت اجتماعی برای جبران کمبود فضاهای آموزشی استانن اصفهان گفت: در این استان دغدغه کمبود فضای آموزشی داریم که در بسیاری از مناطق فرسودگی مدارس و یا قدمت بالای آنان آسیب ساز شده است.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان افزود: پویش نقاشی »به رنگ مدرسه« ویژه گروه سنی 6 تا 12 سال در سراسر کشور اجرا می شود که این اتفاق فرهنگی و هنری در اصفهان نیز با هدف جلب مشارکت مردمی با استفاده از هنر کودکان انجام خواهد شد و شرکت میهن بابت هر نقاشی هزینه یک آجر را پرداخت می کند.

 

وی ادامه داد: کار این پویش از نیمه ماه قبل آغاز و تا 13 آبانماه ادامه دارد و هر هفته با انجام قرعه کشی تعدادی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این طرح جایزه می گیرند.

 

میردامادیان یادآورشد: در قالب این طرح احداث یکصد مدرسه در نقاط محروم مورد توجه است تا بتوانیم با همکاری مردم و خیرین و به واسطه این پویش این نیاز را در استان اصفهان رفع کنیم.

وی اضافه کرد: پیش از این هم پویش «آجر به آجر» اجرا شد که در مردم در حد توان خود در امر مدرسه سازی مشارکت و همکاری داشتند.

 

*همکاری خیرین مدرسه ساز اصفهان

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان با بیان اینکه 1500 نفر در امر مدرسه سازی در این استان با مجمع همکاری دارند، گفت: بدون همکاری و مشارکت این افراد و گروه های دیگر مردمی که مشارکت مقطعی دارند رفع نیازهای آموزشی امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: خیرین در احداث مدرسه همکاری داشته و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در تجهیز و تکمیل آن همکاری می کند و در برخی از موارد نیز خیرین این پروژه ها را تا مرحله نهایی پیش می برند.

 

کد خبر 1100749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha