کشورهای همسایه فریب رژیم صهیونیسم را نخوردند و دچار خطای راهبردی نشوند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت رابطه ایران با همسایگان برمبنای تقویت روابط گفت: کشورهای همسایه فریب رژیم صهیونیسم را نخوردند و دچار خطای راهبردی نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۹ مهر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: کشورهای منطقه هوشیاری لازم را در خصوص فربیکاری رژیم اسرائیل داشته باشند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: عملکرد و دسیسه های استکبار در منطقه و اطراف مرزهای کشور تحت بررسی است، رابطه ایران با همسایگان خود برمبنای تقویت روابط و حفظ منافع مشترک با رعایت استقلال و حدود مرزی است.

 

وی با اشاره به اهمیت رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور بیان کرد: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در جریان انقلاب اسلامی و گذشت چهاردهه از انقلاب رشد یافته و امروز حفظ امنیت، منافع و تمامیت ارضی شوخی بردار نیست.

 

وی اظهار کرد: سران کشورهای همسایه با آگاهی از سیاست های دشمنان باید مراقب باشند تا دچار خطای راهبردی نشوند.

 

وی بیان کرد: دسیسه ها و طرح های دشمنان با هدف ضربه زدن به انقلاب و ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و در این جریان هوشیاری و دقت عمل اهمیت اساسی دارد.

 

پاسخگویی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با توسعه فرهنگ وقف 

 

امام جمعه کرج ادامه داد: ۲۷ ماه صفر با عنوان روز وقف نام گذاری شده است که اهمیت ویژه ای نیز در تاریخ اسلام دارد چرا که مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با توسعه فرهنگ وقف پاسخ داده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: واقفان خیراندیش برمبنای عقیده ها و ارزش های دینی مسئولیت ویژه ای دارند چرا که با آگاهی و درک اهمیت وقف زمینه عدالت اجتماعی را فراهم می کنند.

 

آیت الله همدانی ادامه داد: خیران نیک اندیش با توجه به مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم با بهره مندی از سنت وقف خدمات گسترده ای را به مردم می رسانند و مشکلات را از بین می برند. 

 

 

 

کد خبر 1100750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha