اجرای برنامه «شبی با شهدا» با حضور پدر شهید مدافع حرم در کانون ‌«دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: برنامه «شبی با شهدا» با روایت گری پدر شهید مدافع حرم «ایمان خزاعی نژاد» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به اجرا در آمد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از ضرویات کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که کانون «دوستان آسمانی» در این زمینه با اجرای برنامه های متنوع فعالیت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: ویژه برنامه «شبی با شهدا» از جمله این برنامه ها بوده که به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه به مناسبت های مختلف توسط بچه های مسجد برگزار می شود که همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت گروه نوجوانان «حضرت ابوالفضل (ع)» نیز برنامه «شبی با شهدا» به اجرا در آمد.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در اجرای این برنامه با حضور در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 

وی عنوان کرد: بچه های مسجد سپس با حضور در جوار آرامگاه شهید مدافع حرم «ایمان خزاعی نژاد» از شهدای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با نثار فاتحه بر روح پر فتوحش یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: میهمان این برنامه، پدر شهید خزاعی نژاد بود که با حضور در جمع نوجوانان مسجدی به بازگویی خاطراتی از این شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) پرداخت.

 

گواهیان در پایان گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط نوجوانان مسجدی به اجرا در آمد و پایان بخش آن نیز صرف شام بود.

 

کد خبر 1100796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha