اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی به دیدار جانبازان رفتند

جوادی از دیدار فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی با جانبازان وایثارگران محله خبر داد.

اکبر جوادی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی فعالان و اعضای کانون به دیدار جانبازان وایثارگران محله رفتند.

 

وی تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور محدودی از امام جماعت، هیئت امنا، بسیجیان پایگاه و اعضای کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی ادامه داد: جانبازان زبان ناطق و گویای خاطرات و روایت های دوران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنها می تواند فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های آینده انتقال دهد.

 

جوادی اظهار داشت: آنچه که دوران دفاع مقدس در بین آحاد جامعه زنده کرد، روحیه خود باوری و اتکا به توان داخلی بود و امروز نیز در دوران تحریم با این روحیه گام های استوار ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام برداشته ایم.

 

وی عنوان کرد: نوجوانان و جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند و حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی افزود: با این حضور نسل امروز با سبک زندگی شهدا آشناتر می شوند و با اخلاص و روحیه ایمان آنها بیشتر آگاهی می یابند

کد خبر 1100804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha