خیریه کرامت پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان

عرب گفت: خیریه کرامت پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران و نیازمندان منطقه است.

«رمضانعلی عرب» با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و محرومین از فعالیت خیریه کرامت زیر نظر هیئت شهدای گمنام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این خیریه به همت جوانان مسجدی با هدف شناسایی نیازمندان و دستگیری از اقشار کمتر برخوردار جامعه تاسیس شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حواریون مهدی(عج) با اشاره به اینکه این خیریه تحت نظر مجموعه فرهنگی شهدای گمنام، مسجد فتح المبین اراک، در حال فعالیت است، افزود: خیریه کرامت به طور رسمی دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت توانسته بسیار موفق عمل کند.


وی با اشاره به اینکه قبل از تشکیل هیئت شهدای گمنام مسجد همچنان به شناسایی نیازمندان و تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی می پرداخت، ادامه داد: بعد از تاسیس این خیریه فعالیت ها به صورت هدفمند انجام می شود.


عرب اضافه کرد: شناسایی نیازمندان و همچنین خیرین و نیکوکاران به منظور جذب کمک های خیرخواهانه و رساندن آن به دست نیازمندان از جمله فعالیت های این خیریه است.


تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی همزمان با اربعین حسینی

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حواریون مهدی(عج) مسجد فتح المبین همچنین از تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مواساتخبر داد و گفت: در این راستا مجموعه فرهنگی شهدای گمنام فعالیت های گسترده ای را به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

 

عرب به تهیه بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود: در این ایام 150 بسته کمک معیشتی به همت خیریه تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی 250 هزار تومان بود و این بسته ها شامل روغن، برنج، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی و ... غیره است.

کمک به دانش آموزان نیازمند همزمان با آغاز سال تحصیلی

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حواریون مهدی(عج) در بخش دیگری از سخنانش به آغاز سال تحصیلی و اهمیت کمک به دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: همه دانش آموزان این مرز و بوم حق تحصیل علم و دانش را دارند و باید تحصیل بپردازند.

 

وی با اشاره به تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند بیان کرد: تا کنون به همت خیریه کرامت 150 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

 

عرب ارزش هر بسته لوازم التحریر را 200 هزار تومان دانست و بیان کرد: این بسته های تحصیلی نیز با حفظ کرامت به دانش آموزان خانواده های نیازمند اهدا می شود.

کد خبر 1100841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha