هنر ابزاری برای ترویج و نهادینه سازی ارزش هاست

ثمینی با اشاره به اهمیت بهره برداری صحیح از ابزار هنر برای ترویج و نهادینه سازی ارزش ها، گفت:‍ هنرمندان می توانند با خلق آثار با انحرافات دینی مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در بازار از نمایشگاه عکس شاهدان همیشه زنده، اظهار داشت: هنر ابزاری متعالی برای ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و مذهبی است.

وی با تاکید بر ضروت بهره برداری از ظرفیت هنر در ترویج ارزش ها، افزود: خلق آثار توسط هنرمندان از راهکارهای مقابله با انحرافات دینی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: به وسیله هنر و هنرمندان باید پیام عاشورا که همان استقامت و مقاومت در راه ماندگاری دین اسلام است، در جامعه نهادینه شود.

ثمینی ادامه داد: هر جایی که احساس می شود افرادی خواسته یا ناخواسته با رفتار و افکار خود موجب ایجاد انحراف در دین می شوند، هنرمندان باید با خلق آثار به مقابله با این انحراف بروند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ثمرات روشن انقلاب اسلامی، وحدت، همدلی و کاهش فاصله میان مردم و مسئولین بود که در همان ابتدای مسیر، در قالب دفاع مقدس به تصویر کشیده شد.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: استکبار جهانی و ابرقدرت های کور دل از همان ابتدا به دنبال ریشه کن کردن انقلاب اسلامی بودند که به لطف خداوند ناموفق بودند و دلیل آن ابتدا وجود ولایت و رهبری در راس امور و دوم تبعیت مردم از ولایت و رهبری که تا به امروز اقتدار ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

کد خبر 1100855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha