مشارکت زنجانی ها در طرح اطعام واحسان حسینی به ۱۳.۷ میلیارد تومان رسید

به گفته صفری، از آغاز پویش ملی ومعنوی «اطعام واحسان حسینی» تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری و برای خانواده های تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در پویش «اطعام واحسان حسینی» 212 هزار و پانصد پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان عزیز و با مشارکت کمیته امداد ومراکز نیکوکاری طبخ و در بین خانواده های ایتام ، نیازمند وتحت حمایت استان توزیع شده است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه پویش اطعام واحسان حسینی در دو بخش طبخ و توزیع غذای گرم و اهدای بسته های بهداشتی ومعیشتی همچنان ادامه دارد، گفت: در هر دو بخش تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است، البته در طرح اطعام حسینی در کلیه مراحل از پخت غذا تا بسته بندی وتوزیع آن تمامی مراحل پروتکل های بهداشتی با حوزه بهداشت ودرمان  انجام می شود .

 

صفری گفت: از آغاز اجرای طرح احسان حسینی به همت مردم خیر، نیک اندیش و ولایی استان، هیئات مذهبی ومراکز نیکوکاری قریب به 37 هزار بسته سبد معیشتی وبهداشتی بارعایت پروتکل های بهداشتی و وحفظ عزت نفس وکرامت مددجویان در بین خانواده های ایتام ونیازمندان استان توزیع شده است و این همدلی ونوعدوستی مردم خیر استان تا پایان ماه صفر همچنان ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان ومراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد آماده است تا ایام پایان ماه صفر نذورات ، کمک های نقدی وغیر نقدی عموم مردم عزادار استان را برای محرومان دریافت و در کمترین زمان به سفره ایتام ونیازمندان برساند .

 

وی با قدردانی از مشارکت مناسب خیران ، نیکوکاران ، هیئات مذهبی و عموم مردم ولایی استان به روش های مشارکت مردم نوع دوست وخیر در این پویش نیز اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش زنجانی می توانند به روش های ساده با شماره گیری کد مهربانی#024*8877* از طریق تلفن همراه یا برقراری تماس با تلفن گویای 33116 به صورت غیر حضوری یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان نذورات خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی پرداخت نموده و در قالب این طرح خیر خواهانه  که خیر کثیر است مشارکت نمایند.

کد خبر 1100867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha