تابستانه فهما با کمک به نیازمندان در کانون کوثر انزلی

جمالی از اجرای طرح تابستانه فهما در کانون فرهنگی هنری کوثر طالب آباد و کمک به نیازمندان و بیماران کرونایی در قالب این طرح خبرداد.

«منیژه جمالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اقدامات مسجد امام حسین(ع) طالب آباد در قالب کانون فرهنگی هنری کوثر در تابستان امسال اظهارداشت: همزمان با اوقات فراغت تابستان و لزوم غنی‌سازی این ایام برای جوانان و نوجوانان با توجه به فعالیت کانون‌های مساجد در ایام شیوع کرونا، کلاس‌های مختلفی با بهره‌گیری از فضای مجازی و یا به صورت حضوری با جمعیت محدود برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر طالب آباد انزلی از برگزاری کلاس قرآن در طول تابستان خبر داد و بیان کرد: همچنین کلاس طراحی و نقاشی در طول تابستان در کانون فرهنگی و هنری کوثر برای نوجوانان برگزار و مسابقه واليبال کانون کوثر نیز در شهریور ماه برپا شد.

 

وی مراسم يادبود شهيد جهانگير جعفری‌نيا توسط اعضای کانون کوثر همزمان با زادروز این شهید بر سر مزارش را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: اردوی تفریحی خواهران کانون به مقصد مجتمع شهيد مطهری بندرانزلی و اردوی زيارتی به امامزاده ابراهيم از دیگر برنامه‌هایی بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

جمالی پخت غذای نذری در روز عاشورا و پخش آن بين افراد محل توسط اعضای کانون را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۳۰ بسته معيشتی توسط اعضای کانون کوثر و به همت خیرین مسجد امام حسين(ع) طالب آباد تهیه و بين نيازمندان محل پخش شد.

 

وی با اشاره به همت اعضای کانون در پاکسازی ساحل طالب آباد انزلی اذعان کرد: تهيه و توزيع نوشت افزار همزمان با جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده و تقدير از بچه‌های قرآنی مسجد امام حسين(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون در تابستانه فهما ۱۴۰۰ بود.

 

جمالی همت کانون در مساعدت به بیماران کرونایی را مورد اشاره قرار داد و از خريد کپسول اکسيژن جهت امانت دادن به بيماران کرونايی بی‌بضاعت خبر داد و بیان کرد: به همت خیرین روستا از ابتدای کرونا تاکنون بالغ بر ۲۳ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی را در دستگیری از نیازمندان اجرا کردیم.

 

وی برگزاری همایش عفاف و حجاب در کانون فرهنگی و هنری کوثر همزمان با هفته عفاف و حجاب و تقدیر از دختران محجبه را از دیگر برنامه‌های کانون در تابستانه فهما ۱۴۰۰ برشمرد.

کد خبر 1100916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha