آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در بندرعباس

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش هرمزگان با حضور مسئولان فرهنگی استان در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « هادی ابراهیمی » در آیین افتتاح این مسابقات، اظهار کرد: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان در حال برگزاری است و برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه می‌یابند. مرحله کشوری این دوره از مسابقات نیز در آذرماه امسال با حضور برترین‌های قرآنی جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی، شناسایی استعدادهای جامعه کارگری بوده است.


 
وی افزود: فراخوان این مسابقات در تیرماه امسال منتشر شد و حدود ۱۰۶ نفر در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۰ جز و حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و مفاهیم از شهرستان‌های مختلف استان شرکت کردند. ۴۱ نفر از شرکت‌کنندگان از بین بانوان و ۶۵ نفر از شرکت‌کنندگان نیز از بین آقایان هستند.


 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار هرمزگان، سپاه امام سجاد(ع) استان و بسیج کارگری، اداره کل اوقاف استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و تمامی نهادهایی که همراه همیشگی ما بوده‌اند و همچنین گروه داوری و ناصر جعفرزاده، رئیس گروه داوری این مسابقات قدردانی می کنم.

 

 

کد خبر 1100979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha